Stegräknare

Då har man äntligen tagit sig i kragen och börjat motionera igen. Nu och ett bra tag framöver kommer stegräknaren vara min bästa vän.

Idag promenerade jag till och med efter jobbet. Jag tog en rejäl omväg hem tog ungefär 45min. Gick upp till stan och tillbaka. Eftersom att jag slutade 23.15 så va vägen upp till stan mest upplyst. så valet mellan att ta ett varv runt parken eller gå längst vägen upp till stan var ganska enkelt.

Lyckades uppnå 16.556 steg under hela dagen. " experterna" rekommenderar alla att gå minst 10.000 steg dagligen. Mitt mål denna första vecka är minst 12.000 steg. Sen kommer jag trappa upp vecka efter vecka är tanken.

Mycket bra och givande dag. Livet älskar mig och jag älskar livet <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

queensize.blogg.se

jag är en tjej som kommer använda min blogg främst som matdagbok, men även skriva personligt, om resor, skönhet, smink, träning, killar och hälsa

RSS 2.0