Emporia

Vilken underbar lördag:)

Idag vaknade jag kl 7 på min lediga dag. Fråga mig inte varför men vaknar alltid tidigt när jag inte behöver det. Trodde aldrig jag skulle säga det men det va skönt att gå upp tidigt.

Jag, LO och LG spenderade hela eftermiddagen (4h) med shopping på emporia. Första gången jag va där. Jag måste medge att ,jag har varit och är fortfarande lite skeptisk till ifall det kommer gå i längden. Men fint var där. Gjorde av med 2500:- eller snarare investerade 2500:- :) köpte ett par nya löparskor, adidas så klart. Sköna och behagliga att gå i. Ser fram att ta en runda i veckan. Dom va på rea som tur va. Har kostar 1200:- nu kostade dom 799:- köpte även 3 par örhänge, en kjol, 3 tröjor, leggings och en hand att ha smycken på. Fick lite panik av allt folk, höll på att svimma några gånger haha

Missade att ta på mig stegräknaren i morse, men är övertygad om att vi gick mer än 12.000 steg bara inne på emporia :)

När jag kom hem var det tvättning som gällde. Har spenderat hela kvällen i tvättstugan . Inte så roligt men nödvändigt.

Väldigt mycket egentid idag. Det behövdes. Det är skönt att stanna upp och tänka efter.

Fick precis sms av en speciell person ,som betyder mycket för mig. Jag Kommer garanterat sova gott i natt ;)

Grattis Kevan på födelsedagen hoppas du lever minst 100år till :)

Bild på mina fina nya skor :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

queensize.blogg.se

jag är en tjej som kommer använda min blogg främst som matdagbok, men även skriva personligt, om resor, skönhet, smink, träning, killar och hälsa

RSS 2.0