Aldrig mera fet

Såg precis ett riktigt bra och inspirerande program. Rekommenderar detta starkt till alla som någon gång försökt att gå ner i vikt och även till alla andra. Programmet heter aldrig mera fet och visas på kanal 3. Jessika som det handlade om vägde 150kg och efter ett år hade hon nått sin målvikt som var 80kg. Programmet handlar om hennes otroliga kamp att övervinna sin kraftiga fetma.

Jag tror aldrig jag har varit så här inspirerad efter ett tv program. Jag har redan kommit upp i 15000 steg idag. Men efter detta programmet måste jag bara ut på en runda till.

Önskar, tror och känner att under den senaste veckan har jag insett en del viktiga saker i mitt liv. Det är en mycket speciell person som hjälpt mig hitta mig själv på ett djupare plan. Om du bara visste hur mycket du betyder för mig. Undra vad framtiden säger??

Nu ska jag ut och kriga !!!!!

Ps varför äter man med känslor? så jävla dumt! ds



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

queensize.blogg.se

jag är en tjej som kommer använda min blogg främst som matdagbok, men även skriva personligt, om resor, skönhet, smink, träning, killar och hälsa

RSS 2.0