Två av två

Ifall igår va aj aj aj så är idag aj aj aj aj aj aj !!! Drog ut visdomstanden imorse fy fan säger jag bara. Tandläkaren hängde över mig för att få loss den. Han va tvungen att ta käken hur led för att lyckas, han påpekade att han självklart skulle ställa tillbaka den när han va klar som tur va. Jag bad om extra bedövning. 4 sprutor kände ingenting under och efter. Men fy fan när bedömningen släppte då kom all smärta. Gick hem från jobbet precis och det ska ganska mycket till innan jag ger upp. Men smärtan vann över mig idag :(

Har fått två visdomständer och båda har jag varit tvungen till att dra ut. Känns som att min mun är nöjd med de tänder jag redan har. Hoppas verkligen inte att jag får några visdomständer där uppe. Tycker att jag fått min dos smärta nu på ett bra tag.

Underskatta aldrig tandvärk och speciellt inte i visdomständerna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

queensize.blogg.se

jag är en tjej som kommer använda min blogg främst som matdagbok, men även skriva personligt, om resor, skönhet, smink, träning, killar och hälsa

RSS 2.0