Femman-lotten

Idag pyntade jag upp lite extra. Inför tävlings fotot i femman kampanjen på jobbet. Vad tycker ni?? Tror ni att vi vinner priser för bästa pyntet?? Hoppas verkligen :)

Missa inte veckans kampanj !!! köp en meter femmanlotter (16st) få en glädjelott på köpet. Perfekt till farsdag. Som är på söndag. Själv får man hitta på något annat till sin älskade pappa. Lite snus kanske haha ska faktiskt försöka hitta på något roligare denna gången. Han ska inte få det förrän på tisdag. Så jag har några dagar på mig.

Mamma och pappa drar till rom på lördag. Avundsjuk. Men har man varit tillsammans i 40år så förtjänar man ju en resa för att fira lite själva ;) jag längtar till mina kryssningar wieee



Kommentarer
Tommy strömstedt

Rena påskpyntet ! Ja nog kommer kommer tävlingen att få sitt gulaste bidrag..håller tummarna för dig/er Malin !
kram
Paps

2012-11-08 @ 16:43:45
Anonym

åh du är för härlig kanonfint kram susanne

2012-11-08 @ 22:07:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

queensize.blogg.se

jag är en tjej som kommer använda min blogg främst som matdagbok, men även skriva personligt, om resor, skönhet, smink, träning, killar och hälsa

RSS 2.0