Måste köpa nya skor!!

Är riktigt stolt över mig själv. Lyckades komma upp i nästan exakt samma som igår. När halva dagen hade gått så trodde jag knappt att jag skulle klara 10.000steg. Men en stor och skön promenad efter jobbet gjorde susen. Promenerade 1h 15min. Slut resultat 16.213 steg.

Upptäckte under promenixen , att jag verkligen måste lägga pengar på ett par riktiga och ordentliga skor. Ska ut och shoppa till helgen. Funderar på emporia. Tror ni man kan hitta några skor i någon utav de 200 butikerna??



Kommentarer
pia strömstedt

Bra jobbat min dotter kram.

2012-11-03 @ 09:50:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

queensize.blogg.se

jag är en tjej som kommer använda min blogg främst som matdagbok, men även skriva personligt, om resor, skönhet, smink, träning, killar och hälsa

RSS 2.0