Labyrint på moriskan

Igår var det moriskan som gällde. 3 konserter för 100:- kan det bli bättre??
Labyrint som va huvudkonserten gjorde mig faktiskt ganska besviken. De pratade en massa blaska på scenen, ingen fatta någonting utav "mellan snacket". Pinsamt var det oxå när de skulle börja prata om olika delar i Malmö och kom i princip bara på Rosengård och sofielund ,sen sa dom Limhamn och ni andra kan dra. Alltså allvar väx upp !!! Nä blir nog inga fler konserter med dom för min del.

Lyckades slå nytt rekord igår 22.489 steg.

Fy fan vad jag är trött nu, va hemma 3 och börja jobba 6.45, råkade av misstag ställa kl på 5.20 en timme för tidigt i morse ,ångest sovit mindre än 3 h. Tur vi har soffor som man kan vila i på rasten :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

queensize.blogg.se

jag är en tjej som kommer använda min blogg främst som matdagbok, men även skriva personligt, om resor, skönhet, smink, träning, killar och hälsa

RSS 2.0