Zumba !!

Igår va jag och min mamma på zumba på kokums. De har en gratis prova på vecka. Man får utnyttja Gymmet hur mycket man vill och prova på hur många pass man klarar av under en vecka. Man går bara dit med sin legitimation och registrerar sig vid disken. Sen får man ett tillfälligt kort som varar 7 dagar =). Jag ska försöka gå dit iallafall 3 gånger. Är någon sugen på att förlja med så hör av er.

Zumba va roligt men jättesvårt. Man kan säga att det är träningsdans. Älskar konceptet med att använda dans i tränings syfte. Men jag har svårt med koreografi och det gick alldeles för snabbt för min del. Ingen genomgång av stegen. Man skulle bara försöka följa med så gått man kan. Jag körde mest egendans haha

Efter träningen blev det tonfisksallad. Sen blev det läggdax i en nybäddad säng =)



Kommentarer
Tommy Strömstedt

Kram :-)

2012-09-13 @ 21:03:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

queensize.blogg.se

jag är en tjej som kommer använda min blogg främst som matdagbok, men även skriva personligt, om resor, skönhet, smink, träning, killar och hälsa

RSS 2.0