ursäkter

Jag har kommit på en sak jag måste vara världsmästare i. Att komma på ursäkter. Jag kom på mig själv häromdagen att jag hittar ursäkter till allt. Bara en enkel sak som varför skriver jag inte lika ofta på bloggen som jag gjorde innan. Mina ursäkter till detta är då. Haft en dålig vecka, mycket på jobbet, mycket utanför jobbet, mycket som snurrar i huvudet, ingen tid över, segt internet, ingen rolig maträtt, samma frukost, inga roliga bilder m.m.. ni förstår helt sjuka undanflykter.

Sanningen är att förra veckan va en skit vecka. Jag hade fullt upp i huvudet och mitt internet är jävligt segt. Men kom igen haha blogga kan man bara man vill. Jag höll på att glömma ett tag varför jag skriver blogg. Det va ju för min egen skull inte för någon annans. Har jag en tuff dag då måste jag ju skriva det. Nu ska jag försöka ändra på detta och tänka ännu mer på mig själv.

Sanningen är oxå att sedan jag börja laga riktig mat har jag gått upp i vikt( inte mycket men ändå). Det va exakt det jag ville undvika. Men motgångar måste man bestiga inte hoppa över. Så nu är det ännu en ny vecka med nya underbara möjligheter =)

peace and love <3


Kommentarer
Tommy strömstedt

Blir riktigt glad över att du skriver igen ! Att skriva är att reflektera och det mår vi alla bra av. kram paps

2012-09-25 @ 19:43:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

queensize.blogg.se

jag är en tjej som kommer använda min blogg främst som matdagbok, men även skriva personligt, om resor, skönhet, smink, träning, killar och hälsa

RSS 2.0