House of hiphop

Förlåt mina älskade bloggläsare. Har varit väldigt busy denna helgen.

Iallafall nu kör jag, ny vecka nya möjligheter.

I torsdags jobbade jag först sen åkte jag och min mormor till kyrkogården. Där min underbara morfar finns. De skulle haft 60årig bröllopsdag. Tänk er hur lång tid 60år är. Inte konstigt jag fortfarande tror på kärleken efter allt jag varit med om. Vi åkte sedan till restaurang Kajutan för att äta en bit mat. Jag åt färsbiff med potatis, ärto och bearnaisesås. Ljuvligt gott.

På kvällen var det utgång som gällde. Förfest hemma hos Iza. Blir alltid lika trevligt i hennes kök. Sandra hade tagit med en färgrik tjej som vi alla klickade med direkt. Vi drack en hel del och hade galet roligt. Efter några timmar bar det av till moriskan där det va house of hiphop. Vi har blivit stammisar på moriskan. Vakterna hälsar lite extra på en och dom i baren börjar oxå känna igen en haha. Trevligt ställe med underbara människor. Tyvärr hade vi druckit några glas för mycket. Det blev ingen fin dans precis haha det snurrade runt rejält för några utav oss.

Synd att den klubben bara är varannan torsdag nu efter sommaren =(





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

queensize.blogg.se

jag är en tjej som kommer använda min blogg främst som matdagbok, men även skriva personligt, om resor, skönhet, smink, träning, killar och hälsa

RSS 2.0