Fredags-middag hos päronen

Efter jobbet i fredags gick jag hem till mina föräldrar och åt god mat. De hade gäster så det var extra god mat till mig =)
Det serverades benfrikotlett med gräddsås kokta morötter och ris. Till efterrätt hade en av deras gäster bakat en marängtårta. Men eftersom att man har karaktär blev det ingen sockerbomb.

Kvällen slutade sådär. Hade gärna velat avslutat den på ett annat sätt. Synd att man skulle upp 6 för att sedan börja jobba 6.45 dagen efter.

Tack för en trevlig kväll mina underbara päron



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

queensize.blogg.se

jag är en tjej som kommer använda min blogg främst som matdagbok, men även skriva personligt, om resor, skönhet, smink, träning, killar och hälsa

RSS 2.0