Malmö ff

Då blev det torsdag och man blev bjuden på fotboll och äkta kinesisk nudelsoppa =)

Min fin fina vän bjöd mig först på hemmalagad nudelsoppa. Den var riktigt god. Jag behövde dock 3 olika bestick för att äta den. En gaffel, en soppslev och pinnar. Kinesisk nudelsoppa är verkligen inte som svensksoppa. Nr 1. väldigt stor skål fylld med godsaker. Nr 2. väldigt mättande, nudlar + biff . Nr 3. Inget bröd till. Nr 4. man äter med pinnar. Nr 5. man har soya i soppan. Det va en possitiv matupplevelse.

Jag har aldrig gillat soppa. Jag har alltid tyckt att det bara är lite vätska som inte mättar ordentligt. Men efter denna middagen får jag ta tillbaka mina fördomar om soppa haha

Efter middagen bar det av till Swedbank-stadion för att kolla Mff- IFK Göteborg. Matchen slutade tyvärr med förlust för Malmö 1-2.
 
Parkera ALDRIG på Coop när det är match. Två anledningar Nr 1 Coop behöver sina parkeringar till kunderna Nr 2 det tar 45 min att komma ut från parkeringen efteråt haha



 
 
 


Kommentarer
pia strömstedt

Oj vad det ser gott ut kram.

2012-10-04 @ 20:22:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

queensize.blogg.se

jag är en tjej som kommer använda min blogg främst som matdagbok, men även skriva personligt, om resor, skönhet, smink, träning, killar och hälsa

RSS 2.0