Coop outlet

Måndagen spenderade jag alldeles för länge på Bernstorp. Coop forum har öppnat en ny coop outlet. De säljer bara grejor som kläder, skor, böcker, cyklar, leksaker, vergtyg m.m i princip allt utom matvaror.

Åk dit och se om ni kan fynda något.

För mig blev det bara ett par skor och två ramar. En vän till mig köpte en micro för 399:- ord 695:- så där finns verkligen saker att fynd om man letar. Helt ny damcykel kostar bara 799:- Köp köp köp =)

Om jag hade haft plats hade jag köpt denna billiga styrketräningsmaskinen på bilden nedan.




Kommentarer
Tommy S

gäller fina Coop kortet på outlet ? få fynda där i helgen känns det som.

2012-10-05 @ 00:47:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

queensize.blogg.se

jag är en tjej som kommer använda min blogg främst som matdagbok, men även skriva personligt, om resor, skönhet, smink, träning, killar och hälsa

RSS 2.0